Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Confecture Copenhagen ApS

CVR: 39596016

Overgaden oven Vander 40A

1415 København K

Danmark

E-mail: info@confecture.dk

Telefonnummer: 2331 1415

Etableringsdato: 25.05.2018

 

Online betaling

Når du handler på confecture.dk kan du anvende følgende betalingsmetoder:

  • ApplePay
  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • Amex

Der tages ikke gebyr ved betaling på confecture.dk

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Confecture Copenhagen ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et køb er realiseret. Der sendes ikke varer uden for Danmark.

Fragt

Fragtpriser

Danmark: 65,- kr.

Vi sender alle vores pakker med GLS eller Post Nord som distributionspartnere.

 

Leveringstid

Adresser i Danmark: 1 – 2 hverdage.

Bemærk: I meget spidsbelastede perioder som jul og påske, ved akut sygdom hos os, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos Post Nord, GLS og lignende kan længere leveringstid forekomme.

Ordrer modtaget i weekenden/helligdage eller hverdage efter kl. 11 afsendes efterfølgende hverdag.

I yderkantsområder i forskellige dele af landet kan længere leveringstid forekomme.

Sættes der kryds ved at pakken må stilles ved hoveddøren, om muligt, gives der tilladelse til at pakken stilles uden kvittering. Det betyder at afsender tager fuldstændigt ansvar for forsendelsen og accepteres samtidig at risiko for varen overgår til køber når pakken stilles. Dette gælder både ved skader samt tyveri.

 

Track & Trace

Vi sender dig en track and trace mail og/el. SMS, når din pakke sendes.

 

Genudsendelse

Glemmer du at afhente din pakke på posthuset, skriver forkert adresse eller nægtet modtagelse sendes pakken retur til Confecture Copenhagen, ved efterfølgende genudsendelse opkræves der fuld betaling for fragt omkostningerne.

 

Fortrydelsesret

Der er ikke returret på varer købt på confecture.dk, da der udelukkende sælges fordærvelige fødevarer, dette er i overensstemmelse med fødevarelovgivningen.

 

Reklamationer

Når du handler på confecture.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du kan få varen ombyttet eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller opbevaring af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Reklamationer sendes direkte pr. mail til info@confecture.dk, billede dokumentation er påkrævet.

Fragtskader skal anmærkes straks ved modtagelsen af varer direkte til fragtfirmaet.

Vi anbefaler at varerne opbevares (mørkt) mellem 10-18 grader.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ’rimelig tid’ efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamationsretten ophører såfremt varen har overskredet sidste anvendeles dato.

Du bedes i den forbindelse kontakte os på info@confecture.dk.

 

Klageadgang

Du har til enhver tid mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til info@confecture.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse også indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus https://kpo.naevneneshus.dk/

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Opdateret

Handelsbetingelserne er opdateret 06-10-2020